"om jag hade varit tjej hade jag aldrig använt högklackade skor!"


jag förstår mig inte på killar .. de snyggaste kvinnorna i världen har högklackade skor
bland andra; carmen electra, gisele bündchen, kate moss, jessica alba .. ja nämn en snygg tjej och hon har högklackat. 

då killar på senaste påpekat och fört klagomål om mina skor var jag tvungen att skriva ett blogginlägg om det.
killar säger saker som "om jag hade varit tjej hade jag aaaldrig använt högklackade skor"
"det låter helt mycket när du går"  osvosv!

vad fan är det? tror ni att vi njuter av att ha högklackade skor? ja, gud skönt det är att ta på sig ett par 13 centimeters klackar .. mums!
nej, sällan! visst går man snyggare, fastar ben & ser längre ut .. men tro mig, att gå och shoppa i högklackat är ingen hit. det är ingen hit att gå ut & dansa i högklackat heller för den delen.

om man vill vara fin får man lida pin ..  men nu är man tydligen inte fin längre man lider bara pin

Kommentarer
Postat av: elin

jag älskar mina sneakers

2008-03-12 @ 13:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0