hata-, hata-, hata göteborg!


B-FILMER,
älskade b-filmer; - hata göteborg, fjorton suger, hipp hipp hora, mfl
idag såg vi "säg att du älskar mig" , jag tror den tog priset i den mest "b-iga" filmen jag sett på länge

vad gör dem helt ärligt? som i "fjorton suger"
- Emma är skiiit full!
- Ja, men det är hon ju alltid
( ni som sett den vet vad jag menar ) var hittar dem skådespelarna? min farmor är bättre skådespelerska än någon av de som medverkar i filmerna, haha!

nej verkligen för trött för det här, vi fortsätter imorgon!
godnatt sverige, peace out a-town - down!


Kommentarer
Postat av: Fatou

jag är i alla fall inte med i nån B-film! asså det finns inget att berätta!! *skruvar på huvudet såsom bara jag, Fatou, kan*

2008-06-04 @ 23:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0