varför inte en 2a ?

är det bara jag som är så himla trött på kassa uppföljare? kan de inte bara sluta vid rätt tidpunkt.
exempelvis; Pirats-filmerna, Fredag den 13.onde-filmerna, Shrek-filmerna, Saw-filmerna, Final Destination-filmerna .. om dessa hade håll sig till 1 orginal film & kanske möjligtvis en uppföljare (inte TVÅ!) så hade de varit lagom. vem kan helt ärligt säga att Saw 3 & 4 kan mäta sig med 1 & 2.an? eller Pirats 1 & 2 kan mäta sig med 3.an?

samma sak som exempelvis idag köpte jag den nya "Fanta free citrus, tropical" (whatever den nu hette)
varför göra massa kassa uppföljare? hur många olika Fanta finns det? orginal, vilda bär, exotic thrill, citrus, lime, free hit & dit och så många fler. eller Coca Cola? Coca Cola light, Coca Cola light lemon, Coca Cola light lime, Coca Cola zero .. jag kan hålla på hela dagen! varför bara inte göra något nytt spännande? eller döpa åtminstone det till något annat?

image35 let's kiss!

Kommentarer
Postat av: Oscar

"eller Pirats 1 & 2 kan mäta sig med 3.an? " - är inte ettan den bästa?

2008-01-26 @ 20:34:41
Postat av: erika

gud vad roligt det är att läsa din blogg! hihi du skriver så bra och jag håller med dig.. för det mesta.. ;) hihi pussss

2008-01-27 @ 14:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0