"10 tips för singeltjejen hur du träffar drömprinsen"

ligger hemma & är sjuk då mamma köpte en SOLO till mig, den första tjejtidning jag läst på månader! jag förstod verkligen varför jag inte köpt en tjejtidning på så länge.

vad är grejen med alla tjejtidningars tips om hur man ska gå till väga för att hitta "drömprinsen" eller hur man blir "tjejen som får all uppmärksamhet på festen"
jag förstår inte, i de flesta tidningar står det hur man ska gå till väga bland annat att man ska vara sig själv och inte verka desperat, inte jaga killar utan de ska tydligen komma till en utan att man behöver lyfta ett finger.

enligt mig så hade jag verkligen klarat mig utan de här råden! när man går ut så ska man gå ut och bara ha roligt med sina kompisar och vara sig själv och då ska tydligen killarna komma till en.
det förstår väl varenda människa att man inte ska jaga efter en kille utan när man är ute med sina kompisar har man roligt med dem och självklart låtsas man inte sig vara någon annan än den man är. om man nu ska träffa drömprinsen så är det väl klart att han ska tycka sitt riktiga jag och inte någon man låtsas sig vara.
träffar man någon snygging så är det ju bara en bonus. enligt min åsikt tycker jag att det är desperat att följa dessa tipsen ute på krogen, men det är ju bara jag.

om nu alla redan har läst alla dessa tipsen så borde ju alla tjejer få mest uppmärksamhet på festen och hur går det till egentligen? eller då borde ju alla tjejer som läser tidningarna fått tag i sin drömprins? äsch, sånt kommer när det kommer + att alla killar har så olika smak, vissa killar kanske tycker att självsäkra tjejer som står och dansar på bordet är ascoola, medan vissa killar kanske tycker att dem söker uppmärksamhet och därför är osäkra på sig själv och sådana tjejer kanske inte intresserar honom.

- men som sagt det är ju bara jag och vad vet jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0