var jag SÅ liten?

när jag gick förbi min gamla högstadieskola innan tog jag mig en titt på eleverna.
dem är ju pyttesmå!! var jag så liten när jag gick på högstadiet?! sjuorna såg ut som tio bast och niorna såg inte mycket äldre ut.

har man utvecklats så mycket på bara några få år? det är ju sinnes, jag tyckte att jag var så stor och mogen när jag jag i nian. men det var jag antagligen inte.

tänker 20 + are så om oss? att vi är småglin? kommer jag tycka att gymnasieelever ser små ut om tre-fyra år?
det är ju helt okej att ha vänner när man är 30 som är från 25 - 35, men om man i min ålder hade haft en vän som var fem år yngre eller fem år äldre hade det varit väldigt stor skillnad mognadhetsmässigt.

kan fortfarande inte släppa riktigt att jag tyckte att jag var stor när jag gick på högstadiet ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0