skit(d)resor

är det någon som förstår varför människor tycker att det är roligt att stå på två/en planka/or  i minus grader och försöka ta sig ner från en brant backe? för jag förstår inte vad det är som är så himla roligt med det ..

hur man kan lägga tiotusentalskronor för att åka lite skidor? jag förstår att det kan vara härligt att åka skidor men allt negativt som tillkommer gör det inte värt det enligt mig:
våta, kalla strumpor
snö i vanten
träningsvärk i benen
kasta sig i en brantare backe än man klarar av bara för att man ska visa att man klarar det
blir påkörd/köra på någon
fasta vid en svart puckelpist/skogbacke eftersom liften är avstängd
ha en rinnande näsa konstant
.. tja, det är helt enkelt blött & kallt överallt.

bastubadningen är dock ett +

jag trivs inte i kalla klimat ..  ge mig en solstol, sand, havet & 35grader - mm 


Kommentarer
Postat av: sofia

hahaha, du inte klok! :P men dock så härlig med dina kritiksgivande inlägg.. och btw- afterskiin är inte fy skam den heller ;)

2008-12-04 @ 09:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0