[reJA]

idag har jag varit på mellandagsrean & fyndat .. "du som inte gillar rea" nej, jag vet .. det gör jag inte! åkte in till stan för att byta ett par morgonskor & köpa ett kameraskydd och helt plötsligt drogs jag med i reapaniken.

inne på "storgatan" gallerian var det kaos. jag gick in på monki för att se om där fanns något och affären var fullsmockad jag kunde knappt vända mig om i affären. jag hittade två tröjor i alla fall, jag orkade inte titta på något annat eftersom köerna till provrummen var väääldigt långa. efter jag handlat tröjorna skulle jag se om den ena fanns i vit (dumma mig som tittar det efteråt) då var de svarta & beiga slut när det för bara fem minuter sedan funnits ett femtal av de båda färgerna kvar - sick!

viva la reapanik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0