FFF

inlägget dedikeras till min nyblivna singelvän johanna! hon är SSS, men jag håller på att bli FFF

f - som i ful, välkommen vinterblek hy & mörk utväxt
f - som i fet, jag kan vara den med störst sockerbehov i södra Sverige (näst störst efter elin)
f - som i fattig, pga min mellanålder kan jag inte få något jobb & ingen extraknäck till lilla mig.
min smala budget på 1050:- i månaden räcker inte långt vill jag lova, speciellt inte efter att man köpt dem underbara skorna på Zara då man endast har 200:- kvar

* och inte nog med det kommer den årliga höstdepressionen! 
* alla som är 18 går ut & roar sig medan jag är för feg för att gå ut med falskleg nuförtiden
* plugg
* för mycket kläder att ta på sig .. herregud, strumpor! gud, vad jag är negativ.

se detta som depressions inlägget, nu ska jag försöka stoppa FFF, medan jag kan! 
 


Kommentarer
Postat av: Fanny

Svar. Haha ja jag är sjukt inne i bloggandet för tillfället. Vad kul att du också bloggar!! =)

2008-08-29 @ 20:22:58
URL: http://orneberg.blogg.se/
Postat av: belinda

haha, jag känner igen mig i din text XD Sorgligt..



vi kvinnor får hålla ihop! Kääämpa på..

2008-08-29 @ 23:06:32
URL: http://misstricky.blogg.se/
Postat av: jojobalawich

jag tackar för inlägget! och jag kan inte hålla med om att du är FFF. dock kan jag hålla med om att du har sveriges största sockerbehov! men jag gillar dig endå! :) haha, tack för igår!

2008-08-31 @ 14:31:53
URL: http://mammakrokodil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0