ett liv utan ipod

jag förstår mig inte på människor som inte har någon ipod, eller folk som har ipods men inte använder dem.
själv använder jag min jämt, påväg till bussen, på bussen, påväg till skolan, från skolan, när jag är ute & springer, solar, innan jag lägger mig .. ja, ni förstår principen!

men nu förstår ni har min älskling gått sönder, så istället för att höra ljuva oasis låtar tvingas jag lyssna på bussens brummande, jobbiga människor som pratar alldeles för högt i mobiltelefon, byggnadsmaskiner, mitt eget flås & skrikande barn. det är hemskt, hemskt, hemskt!

trodde aldrig att jag skulle känna mig så handikappad utan musik, men det gör jag verkligen.
nej, nu ska jag ut & köpa mig en ny. 

puss out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0