blindterm


natten till söndag åkte jag till akuten, blev inskriven 05.45 att jag kommit in på akuten ..  19.00, (DET ÄR MER ÄN 12 TIMMAR SENARE) på kvällen blir jag inlagd!
då har jag legat på ett x-antal bårer åkt fram och tillbaka blivit klämd på här & där.  jag fick inget smärtstillande eftersom de ville veta hur jag reagerade alla 4 doktorer.
är det rätt att man ska ligga och vänta på en doktor i mer än 5 timmar bara för att fattiga Sverige har råd att anställa EN doktor på hela akuten?  jag menar var blir våra skattepengar av?

när jag väl blev inlagd opererade de inte mig trots det förrän ett dygn senare.
så där låg jag med smärtor i magen och jag fick inte äta något eftersom jag KAAANSKE skulle bli opererad.
nej, fy skäms för svensk sjukvård!


Kommentarer
Postat av: Natalia

Skattepengarna går till Malmöfestivalen ;)

2008-08-30 @ 17:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0