typ- singel?

flickvänstyper, pojkvänstyper & singeltyper, det är det som dagens blogginlägg kommer handla om!

jag har en massa vänner som är stenhårda singeltyper, (och vad jag menar med singeltyper är sådana som festar åtminstone en gång per vecka, är väldigt flörtiga på fester, är mer med sina kompisar & prioriterar dem väldigt mkt mer än sin partner) som har pojkvän/flickvän, hur går det ihop?

sedan tar vi flickvänstypen, det är typen som inte strular runt, som försöker träffa vännerna lika ofta som pojkvännen (när personen har partner) & som hellre ser en rulle än sticker till puben.

hur kommer det nu sig att alla singeltyper har pojk/flickvänner & alla flick/pojkvänstyper är singlar?


Kommentarer
Postat av: m-bear

visst är jag flickvänstypen, eller jag vet inte, för sen blev allting bara svart..

2008-05-02 @ 13:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0