jag är gammal

jag har börjat märka att jag fått lite .. hur kan jag säga det .. lite åldersnoja?
med inte ens 18 år fyllda känner jag mig gammal! speciellt när små 91or är snyggare, smartare & har finare kläder än mig!
91orna som kändes så små ( inte ni som hoppat över ett år ) känns plötsligt väldigt nära.
alltid "åh, dem jävla 91orna"  vem tror jag att jag är egentligen? född 10 dagar innan nyårsafton & då ska jag tydligen vara bättre än dem enligt mig själv? nej, hur tänker jag egentligen?
det finns en hel del schyssta småttingar ..

fastän jag inte går lagligt på krogen ser jag personer som heller inte går lagligt på krogen där, då känner jag mig gammal. det enda jag kan se framemot är i princip körtkortet, laglig på krogen & systemet!
jag vill helt enkelt inte bli äldre .. var på restaurang igår och såg ett gäng tanter som satt och åt & då fick jag ångest!
det finns så mycket jag vill göra och platser som jag vill besöka, tänk om jag inte hinner?
nej gud, nu måste jag gå & göra lite saker innan jag blir gammal!

Kommentarer
Postat av: elin

speciellt när små 91or är snyggare, smartare & har finare kläder än mig! ööh vad snackar du om? detta inlägget var jävligt luddigt, min vän..

2008-04-20 @ 19:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0