nr 3

- det blev nr 3 & övernattning hos papps ..

det sjukaste hände mig imorse, när jag gick till skolan över övergångstället mot kronprinsen såg jag tre tidningsutdelare alla från olika tidningar .. jag var fullständigt övertygad om att de alla 3 skulle kasta sig över mig och trycka upp varsin tidning i huvudet på mig .. men det gjorde de inte.
de kastade sig istället bokstavligen på cyklisterna genom att stoppa dem och trycka ner en tidning i cykelkorgen. för min del var det ju bra men ändå, helt stört!
( ni som byter buss vid södervärn, jag tycker synd om er! )

annars har detta varit min otursdag,
- jag har förlorat i kortspel ( ALLA gånger)
- det var äcklig mat i skolan
- det har regnat hela dagen
- jag har huvudvärk
- vill träna men är grymt förkyld så mamma tillåter det inte
- jag hatar blöta löv! torra löv kan vara mysiga att sparka på och så, men blöta löv är bara så sliskiga och äckliga! 

      
nej, nu ska jag till elin så hon får ta hand om mig, hej grey's anatomy ikväll! det blev ingen bakning sist så vi ska baka kanelbullar, :) :)
( tips taget från tina.B  )


Kommentarer
Postat av: Johanna

negativ? :P

2007-10-18 @ 17:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0