min manliga sida!

är det verkligen för mycket begärt? att ni ska duscha, borsta tänderna och raka er?
asså, herreguud! jag blir så trött på killar som går upp från sängen drar på sig lite kläder käkar frukost & sen går till skolan. uuusch!  jag menar hur svårt kan det vara?
tänk på oss tjejer, vi duschar, rakar benen, fönar håret, sminkar oss, fixar håret, smörjer oss med lotion, käkar frukost, BORSTAR TÄNDERNA! .. det är vad jag gör i alla fall.
sedan finns det dem som använder hårinpackning, ansiktsmask, peelar sig, solar solarium, målar naglarna, färgar ögonbrynen. jaa, allt möjligt ! ( inte innan skolan då förstås )
varför gör tjejer allt detta? och vissa killar inte ett skit? en väldigt bra fråga ..

Min manliga sida:
[  ] Ljugit om hur mycket jag har druckit?
[x] Ätit en blodig stek?
[x] Läst en biltidning?
[  ] Framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap?
[x] Lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det?
[x] Skött grillen under en grillfest 
[  ] Läst ett nummer av Slitz
[x] Dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad
[  ] Känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza
[  ] Använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person
[x] Diskuterat bröst?
[  ] Gjort lumpen - ska!
[  ] Läst nick hornby - läst vad?
[x] Känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning
[  ] Enbart stirrat snettuppåt vid besök på en pissoar
[x] Lagat någonting på egen hand
[x] Skrikit "kom igen nu gubbar" på en fotbollsplan
[  ] Tävlat i att dricka öl?


Min kvinnliga sida:
[  ] Köpt en hårfön?
[x] Sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut?
[  ] Följt med som smakråd vid en shoppingrunda?
[x] Pratat känslor?
[x] Tänkt på att matcha mina kläder?
[x] Ringt upp en person utan konkret syfte?
[  ] Funderat på namn åt mina barn?
[x] Druckit Cosmopolitan?
[x] Sett två avsnitt av "Sex and the city"?
[x] Känt mig sugen på en kopp te?
[x] Känt glädje över att få blommor i present ?
[x] Gjort någonting romantiskt på eget initiativ?
[  ] Blivit arg utan anledning?
[x] Brytt mig om H&M:s val av modell? - och det gör inte killar?
[x] Pratat skvaller?
[  ] Varit arg/sur utan att tala om det?
[x] Kramat en kille?
[x] Dansat?  

image16


Kommentarer
Postat av: m-björn

du är så snygg! & jag älskar dig!!

2007-10-21 @ 12:09:33
Postat av: m-björn

du är så snygg! & jag älskar dig!!

2007-10-21 @ 12:09:44
Postat av: Mr Belfrage

Försöker Cornelia fransson provocera det stolta mansläktet? Hur vågar du?;) Män är det bästa gud någonsin skapat!

2007-10-22 @ 16:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0