a cool guy with long hair?

vi drog över på dansen och jag kom inte hem förrän senare än jag brukar igår kväll..
jag har aldrig varit så trött som jag är idag. imorse ställde jag klockan på 06.00, gick in i duschen när jag var klar var jag fortfarande så sinnes sjukt trött så jag gick och la mig och sov i 45 minuter till.
när jag väl tagit mig till skolan somnade jag under FN-föreläsningen på Tinas axel, begåvat!

det blev poker & scones hos erik på "hålan"
benji: "cornet, you're like a cool guy with long hair"  

bussresan hem var jäkligt sömnig, men sen när jag kom hem bestämde jag mig för att vakna till så det blev en lång joggingrunda & efter det en lång dusch.



svenskprov imorgon; - hey I'm screwed!
slutar 10.35 imorgon visserligen, så ska inte klaga (A)
läggdags!

ps, förlåt rasmus :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0