roberto cavalli

jag vill ju ha den! min zebrarandiga klänning, helvete!
07.35 mötte jag natalia på bussen som sjukanmält sig för att stå utanför H&M klockan 08.00, då det öppnar 10.00. jag ger henne pengar och hoppas på det bästa .. tyvärr tyvärr så fick hon inte tag i den trots det att hon nästan stod längst fram i kön. ATTANS! alla är så jävla giriga "hej, jag är en storlek 40 men köper en storlek 34 och säljer den på blocket för det tio-dubbla priset bara för att jävlas"
men dö!

23.59 blir det nät-shopping på H&M, för att den jävla klänningen SKA bli min :)


Kommentarer
Postat av: Natalia

heja cornet tror jag behåller skinnjackan :)

2007-11-08 @ 18:44:49
Postat av: Johanna

du, jag hörde folk som hade köat från ett på natten! :O sjuka människor! haha

2007-11-10 @ 13:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0