döskalle-polkagris-tårta? någon?

vet ni vad jag hatar? jag hatar att bli anklagad för saker som jag inte gjort.

enligt vaktmästaren så har jag ju kopierat min skåpsnyckel eftersom de kopierar inte nycklar ifrån det bolaget som står på nyckeln (?) varför i hela fridens namn skulle jag vilja ha en kopia av min skåpsnyckel? skulle jag lägga ut 70-80 spänn på att kopiera en nyckel som jag inte har någon som helst användning av? när jag gått ut 3.an så kanske jag kommer tillbaka och öppnar skåpet och stjäl lite företagsekonomi A böcker?
dumme-vaktmästare
inte nog med det, mamma har anklagat mig för att jag gjort av med hennes tekopp.
eller .. "det är okej om den har gått i sönder" sen idag så hittade jag den ståendes på diskbänken.

nej, nu är det jullov .. klockan  är 12.57 & jag har inte ett skit att göra.
jag ska i alla fall slå in mina julklappar så har jag det gjort :) sen ska jag baka pepparkakor & köpa hallon inför morgondagen.

imorgon är det den mörkaste dagen på året .. 21 December
efter 08.25 imorgon kan Tina inte längre kalla mig plutt, för då är vi lika gamla, vi gillar det !

image24image25
(pappa med födelsedagstårta .. ) 

btw, min mamma har köpt den coolaste tröjan, på combination .. TILL SIG SJÄLV!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0